عضو شورای شهر مشهد گفت: یکی از موضوعاتی که جزو مطالبات جدی ما در شورای شهر مشهد بوده این است که برای شهری مانند مشهد در بودجه ریزی‌های عملیاتی متاسفانه کم لطفی‌های فراوانی در سالهای متمادی شده است. در واقع برای چنین شهری باید بودجه های ملی پیش بینی شود. 

در بودجه ریزی‌های عملیاتی به مشهد ظلم شده است 

به گزارش قدس خراسان، هاشم دائمی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در روزنامه قدس رای خود را به صندوق انداخت و در خصوص مهمترین مطالباتش از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از اولویتهای قانون گذاری لزوم تعامل بین بخشی بین پارلمان ملی و پارلمان شهری است یعنی نمایندگان اینده شهر مشهد در مجلس الزاما برای تحقق اهداف شهر بزرگی مانند مشهد نهایت تعامل خود را با نمایندگان مردم در شورای شهر داشته باشند.  

این عضو شورای شهر مشهد افزود: یکی از موضوعاتی که جزو مطالبات جدی ما در شورای شهر مشهد بوده این است که برای شهری مانند مشهد در بودجه ریزی های عملیاتی متاسفانه کم لطفی های فراوانی در سالهای متمادی شده است. در واقع برای چنین شهری باید بودجه های ملی پیش بینی شود. اگر انتظار داریم شهر مشهد از نظر خدماتی و فنی قابلیت ارائه خدمات مطلوب را برای این تعداد  بالای زائر و مجاور داشته باشد باید بودجه های ملی در اسناد چشم انداز داشته باشد. 

وی با بیان اینکه در تعامل بین پارلمان ملی و پارلمان شهری یک سری معضلات از گذشته دامنگیر شهر مشهد بوده که متاسفانه هنوز حل نشده است، گفت: یکی از این موضوعات بحث توسعه شهر مشهد به سمت شرق است باعث از هم گسیختگی در مشهد شده است و مضجع شریف امام رضا(ع) را به حاشیه شهر نزدیک مکرده است به طوری که مرکزیت شهر مشهد الان میدان آزادی(پارک) است.بنابراین بعنوان یکی از اعضای شورای شهر مشهد درخواستی که از نمایندگان مشهد درمجلس دارم این است که یک بار  برای همیشه به بحث طرح های تفصیلی و حریم و حاشیه شهر مشهد یک نگاه ویژه و جدی قانونگذاری داشته باشند. 

دائمی اذعان کرد: یکی دیگر از موضوعات مشهد محرومیت زدایی است که باید مجلس به موضوع مهاجران یک نگاه ویژه تری داشته باشند چون این مشکلات عمیق و ریشه دار باید در سطح ملی حل و فصل شوند.  
 
خبرنگار: معصومه مومنیان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.